Enter your keyword

Στατικές Φυλάξεις

Στατικές Φυλάξεις

1.ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΕΙ Η ΦΥΛΑΞΗ    &

2. ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΕΘΟΔΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Α) Αρχικά ως υπεύθυνος ασφαλείας του χώρου θα σας παρουσιάσω τις κατευθύνσεις:

  •  Περιγράφω χωροταξικά τις εγκαταστάσεις που θα προστατευθούν. Γίνεται αναφορά: στη γεωγραφική περιοχή , στην συγκεκριμένη τοποθεσία, στις κοντινές μεγαλουπόλεις λιμάνια και αεροδρόμια (αν υπάρχουν), οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο.
  • Αναφέρω συνοπτικά το πλέγμα των οικονομικών σχέσεων της ευρύτερης περιοχής, τις οικονομικές δραστηριότητες των εγκαταστάσεων του χώρου που θα φυλαχτεί.
  • Καταγράφω το ιστορικό φυσικών, τεχνολογικών ή φυσικοτεχνολογικών καταστροφών καθώς και εγκληματικών ενεργειών της περιοχής. Για τις τελευταίες δίνεται έμφαση στον τρόπο ενέργειας καθώς και στο αν αφορούσαν στη συγκεκριμένη επιχείρηση ή οργανισμό και το προσωπικό μου, στην ίδια ή κάποια άλλη περιοχή.
  • Αναφέρω στοιχεία συμβάντων του χώρου που έχουν να κάνουν με φθορές λάθη, ατυχήματα και με ηθικές πρακτικές στελεχών.
  • Ορίζω τα μέσα παροχής υπηρεσιών ασφάλειας – Τα μέσα Υλικής Προστασίας
  • Δίνω έμφαση στις εξής προτεραιότητες – Την υποστήριξη του προσωπικού με την συνεχή εκπαίδευση – Τον έλεγχο, όσο αφορά το δείκτη ανταπόκρισης του προσωπικού στα καθήκοντα του – Στον έλεγχο και την συντήρηση του εξοπλισμού – Στην διασφάλιση ποιότητας υπηρεσιών και μέσων – Στην πλήρη διοικητική υποστήριξη.
  • Περιγράφω την αποστολή γενικά, αλλά όχι αφηρημένα. Για παράδειγμα την προστασία των προσώπων και των δικαιωμάτων τους καθώς και των εγκαταστάσεων, διευκολύνσεων, επικοινωνιών και πληροφοριών από τις εγκληματικές ενέργειες.
  • Περιγράφω τον τρόπο παροχής υπηρεσιών με το προσωπικό ασφαλείας(στατικές φυλάξεις, περιπολίες κ.λ.π.), την εποπτεία και τον έλεγχο.
  • Παροτρύνω και υποκινώ το προσωπικό ασφαλείας να γνωρίσει και να μάθει όλο το χώρο των εγκαταστάσεων και διευκολύνσεων. Η γνώση αυτή αφορά: α)στις οδούς πρόσβασης και αποχώρησης από το χώρο, β) στα κτήρια με όλες τους τις λεπτομέρειες (είσοδοι – έξοδοι – έξοδοι ανάγκης – διάδρομοι – σκάλες – ανελκυστήρες – επικοινωνία μεταξύ των κτηρίων – κενοί χώροι). Χώροι που απαιτούν ιδιαίτερη προστασία και χαρακτηρίζονται ευαίσθητοι, όπως γραφεία με χρηματοκιβώτια, κλειδοθήκες, ταμείο , κεντρική μονάδα δικτύου Η/Υ, αρχεία, εξοπλισμός υλικής ασφάλειας, θέσεις ασφαλείας περιφράξεις.
  • Ο περιφραγμένος χώρος μπορεί να νοηθεί ως δίσκος ρολογιού και οι «πυρήνες» – θέσεις ασφαλείας ως θέσεις ωρών. Παράδειγμα η ώρα 12 να αντιστοιχεί στην ανατολική πλευρά η ώρα 9 στην βορινή, η ώρα 6 στην δυτική και η ώρα 3 στην νότια. Η σημασία της καλής γνώσης του χώρου έπαιζε ανέκαθεν σπουδαίο ρόλο στην ασφάλεια, την προστασία και στην άμυνα.
  • Τοποθετώ προσωπικό ασφαλείας στις θέσεις ασφαλείας των εγκαταστάσεων / διευκολύνσεων μιας επιχείρησης ή οργανισμού, στρατηγικά .

Β) Παρακάτω αναφέρονται οδηγίες – καθήκοντα προετοιμασίας και προϊδεασμού με σκοπό την επίτευξη της ετοιμότητας , τα οποία παραδίδονται στο προσωπικό ασφαλείας της εταιρείας μας.
√ βεβαιωθείτε ότι η στολή σας είναι άψογη
√ ελέγχετε την καλή λειτουργία του επικοινωνιακού εξοπλισμού, συναγερμών και φακών
√ έχετε σε πρώτη ζήτηση ενδυματολογικό εξοπλισμό ειδικών καταστάσεων, όπως για υγρό και βροχερό καιρό, γάντια, ειδικά υποδήματα, φωσφορίζοντα επενδύτη’’, προκειμένου για καθήκοντα τροχονόμευσης σε parking.
√ εξακριβώστε τις τοποθεσίες όπου υπάρχει εξοπλισμός για την αντιμετώπιση πυρκαγιών ή άλλων έκτακτων καταστάσεων όπως:

  • Πυροσβεστήρες
  • Αντλίες νερού
  • Εργαλεία
  • Ειδικός εξοπλισμός άμεσης επικοινωνίας

ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ : ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΝ ΧΩΡΑ ΣΥΣΤΟΛΗ
Πάντοτε να ζητάτε συνοπτική ενημέρωση από τον συνάδελφο της προηγούμενης βάρδιας, πριν αποχωρήσει.
Έχετε υπόψη σας ότι:

  • Το ωράριο απαιτεί σεβασμό. Μην αργείτε στην ανάληψη της υπηρεσίας και μην αποχωρείτε πριν την αντικατάστασή σας.
  • Σε κατάσταση προσωρινής ανάγκης, ενημερώστε το κέντρο, τον αρχιφύλακα ή τον επόπτη
  • Τίποτα δεν θεωρείτε αυτονόητο
  • Δεν πρέπει να κοιμάστε κατά την διάρκεια της εργασίας, έστω και αν όλα γύρω σας είναι ιδανικά.
  • Στις στατικές φυλάξεις να φροντίζετε ο χώρος σας να είναι καθαρός και κόσμιος και να μην παραμένουν σ΄ αυτό πρόσωπα ξένα προς την ασφάλεια.
  • Να προετοιμάζεστε για το χειρότερο
  • Να έχετε ανοικτά τα μάτια, τα αυτιά και το μυαλό σας.
  • Όλα τα ανωτέρω να σας γίνουν ’’ δεύτερη φύση’’
  • Να νιώθετε και να δείχνετε ότι είστε επαγγελματίες

Αναλαμβάνοντας υπηρεσία κύρια καθήκοντα

  • Φτάστε 5 λεπτά νωρίτερα
  • Ενημερωθείτε από τους συναδέλφους της προηγούμενης βάρδιας
  • Υπογράψτε για την ανάληψη της υπηρεσίας ή ‘’χτυπήστε’’ την κάρτα σας και επικοινωνήστε με το Κέντρο για την ανάληψη της υπηρεσίας. Επικοινωνήστε με τους συναδέλφους σας της ίδιας βάρδιας.
  • Διευκολύνετε την πρόσβαση των προσώπων, που είναι εξουσιοδοτημένα να εισέρχονται στις εγκαταστάσεις.
  • Επιτηρείτε τους χώρους parking για πρόληψη αδικημάτων αλλά και για την παροχή βοήθειας σε άτομα που αντιμετωπίζουν δυσκολία κίνησης από και προς τα αυτοκίνητά τους.
  • Απομακρύνετε εμπόδια που λόγω της θέσης τους μπορούν να προκαλέσουν ατύχημα
  • Αποφύγετε τις άσκοπες συζητήσεις με όσους διέρχονται από την θέση σας.
  • Μην κάθεστε ή στηρίζεστε σε τοίχους όταν υπάρχει μαζική προσέλευση ή αποχώρηση προσωπικού
  • Μην απομακρύνεστε από την θέση σας ή από την πορεία σας στην περιπολία, χωρίς σοβαρό λόγο. Σοβαρός λόγος είναι ξαφνική αδιαθεσία ή ανάγκη. Αν έχει αβεβαιότητα στην επιτήρηση απαιτείται δεύτερος ή και τρίτος έλεγχος.
  • Ελέγχετε τις πινακίδες που βρίσκονται στον τομέα σας. Πρόκειται για τις πινακίδες κυκλοφορίας έξω ακριβώς από τις εγκαταστάσεις και μέσα από αυτές. Επίσης εκείνες που αφορούν προειδοποιήσεις για την ασφάλεια και υγιεινή στους χώρους εργασίας.
  • Αν η θέση σας είναι σε πύλη διέλευσης πεζών ή οχημάτων, καταγράψτε επισκέπτες και οχήματα. Υποδείξτε τον χώρο στάθμευσης οχημάτων των επισκεπτών. Εφοδιάστε τους με τις προβλεπόμενες για τους επισκέπτες πλαστικοποιημένες κάρτες.
  • Οι παραπάνω ενέργειες γίνονται αφού ο επισκέπτης δηλώσει ότι έχει προγραμματισμένη συνάντηση και τα στοιχεία του περιλαμβάνονται στον κατάλογο επισκεπτών, που υποχρεούνται να δίνουν τα στελέχη της επιχείρηση ή του οργανισμού στο προσωπικό ασφαλείας της πύλης εισόδου. Αν δεν πρόκειται για προγραμματισμένη συνάντηση ειδοποιείται το πρόσωπο που ζητά ο επισκέπτης.
  • Μεριμνήστε για την ύπαρξη ελεύθερου χώρου για αυτοκίνητα χρηματαποστολή ή ασθενοφόρα.
  • Σε περίπτωση πυρκαγιάς καταπολεμήστε την εστία χρησιμοποιώντας τον υπάρχοντα εξοπλισμό. Αν απειλείται επέκτασή της σημάνετε συναγερμό. Ειδοποιήστε την Πυροσβεστική. Καταγράψτε το γεγονός.
  • Αν αντιληφθείτε άγνωστο άτομο να πλησιάζει προς την θέση σας , προειδοποιήστε και ενημερώστε το Κέντρο.
  • Κάντε προσεκτικό έλεγχο:

– Αν πόρτες , παράθυρα γραφείων και χώρων είναι ανασφάλιστα, ενώ το
προσωπικό έχει αποχωρήσει.
– Αν έχουν μείνει ανοικτά φώτα, συσκευές κλιματισμού , οθόνες τηλεοράσεων
κ.λ.π.

  • Τηρήστε εχεμύθεια για ότι πέσει στην αντίληψή σας. Μετά την αναφορά σε ανωτέρους σας αποφύγετε κάθε σχόλιο σε άλλους ακόμη και σε στελέχη του οργανισμού ή της επιχείρησης.. παραπέμψτε τους στους ανωτέρους σας.
  • Μην αποχωρήσετε αν δεν ενημερώσετε τον αντικαταστάτη σας.
  • Μην ξεχάσετε να υπογράψετε ή να χτυπήσετε κάρτα

Προσόντα προσωπικού ασφαλείας

  • Ηλικία: αυτή μπορεί να κυμαίνετε από 21 ετών έως και 55. Τα είκοσι χρόνια είναι το ελάχιστο, προκειμένου να έχει εκπληρώσει την στρατιωτική του θητεία.
  • Μορφωτικό επίπεδο: Τουλάχιστον Λύκειο. Επιπρόσθετα η διενέργεια μιας πρόχειρης γραπτής δοκιμασίας προκειμένου να αξιολογηθεί η ικανότητα του υποψηφίου ως προς το ρόλο του ως προσωπικό ασφαλείας
  • Ποινικό Μητρώο: είναι απαραίτητο να είναι λευκό, διότι το προσωπικό ασφαλείας κατέχει θέσεις εμπιστοσύνης.
  • Φυσική κατάσταση: αυτή προδιαγράφεται με βάση τις ιδιαιτερότητες της θέσεως εργασίας και τα καθήκοντα. Συνδυασμός, ύψος, βάρος, ακοή και όραση συνιστούν απαραίτητα στοιχεία.
  • Άδεια άσκησης επαγγέλματος: τυπικά τουλάχιστον εξασφαλίζει την ικανότητα κάποιου να εργασθεί στον τομέα της ασφάλειας.
  • Αίτηση πρόσληψης: όλοι οι υποψήφιοι πρέπει να συμπληρώνουν την αίτηση η οποία θα περιλαμβάνει εκτός άλλων και τα ακόλουθα:
  • Ονοματεπώνυμο, διεύθυνση τηλέφωνο, ημερομηνία γέννησης, μορφωτικό επίπεδο, προηγούμενη απασχόληση, προϋπηρεσία, συστάσεις. Επισήμανση για την ορθότητα και την αλήθεια του περιεχομένου της δήλωσης
  • Συνέντευξη

Εκπαίδευση
Τακτικά σεμινάρια για:

  • Πυρασφάλεια
  • Πρώτες Βοήθειες
  • Χρηματαποστολές
  • Κλοπές

Περιγραφή μεθόδου αντιμετώπισης εκτάκτων συμβάντων και καταστάσεων στην εκτέλεση του έργου

Η επιχειρησιακή διαχείριση του κινδύνου είναι μεθοδολογία βασισμένη σε λογική ακολουθία πέντε (5) και άλλοτε έξι ( 6) βημάτων. Στόχος της είναι η διαχείριση του κινδύνου από την δυναμική του πλευρά. Εν ολίγοις η διαχείρισή του ως μέρος της συνολικής επιχειρηματικής λειτουργίας, βελτιώνοντας έτσι την σχέση κόστους / ωφέλειας.
Αυτά τα πέντε βήματα είναι:

  • Αναγνώριση κινδύνου
  • Εκτίμηση επικινδυνότητας
  • Λήψη αποφάσεων κινδύνου
  • Εφαρμογή ελέγχων
  • Εποπτεία & Παρακολούθηση για αλλαγές

Σε άλλες περιπτώσεις εφαρμόζεται η τακτική των έξι βημάτων

  • Αναγνώριση επικινδυνότητας
  • Εκτίμηση κινδύνων
  • Ανάλυση μέτρων ελέγχου κινδύνου
  • Λήψη αποφάσεων ελέγχου
  • Έλεγχος κινδύνου
  • Εποπτεία και αναδιάρθρωση

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ
Όταν ο φύλακας ανακαλύψει , εντοπίσει ή ενημερωθεί για ατύχημα, πρέπει να λαμβάνει όλα τα προβλεπόμενα μέτρα και να τηρεί τις ακόλουθες βασικές αρχές:

  1. Να βεβαιωθεί ότι η ζώνη ευθύνης δεν παρουσιάζει κανένα κίνδυνο πριν πλησιάσει
  2. Να φροντίσει να μην εκτεθεί σε κίνδυνο , ούτε να εκθέσει σε κίνδυνο τρίτους
  3. Να εκτιμήσει την κατάσταση και να αποφασίσει για τα μέτρα που πρέπει να λάβει
  4. Να προσπαθήσει να διαχειριστεί την κατάσταση
  5. Ενδεχομένως να ζητήσει βοήθεια
  6. Να ενημερώσει τους ανωτέρους του ή το κέντρο ελέγχου και να τους κρατά ενήμερος για την εξέλιξη της κατάστασης
  7. Να οριοθετήσει την περίμετρο με ένα σχοινί ή οποιοδήποτε άλλο μέσο προσέχοντας να μην εμποδίσει την πρόσβαση των υπηρεσιών διάσωσης
  8. Να σημειώσει τα ονόματα και τους αναγνωριστικούς αριθμούς των μελών του προσωπικού έκτακτης ανάγκης που εμπλέκονται άμεσα στο ατύχημα
  9. Να προφυλάξει οποιοδήποτε αποδεικτικό στοιχείο για τις μετέπειτα έρευνες
  10. Να αναγνωρίσει τυχόν μάρτυρες
  11. Να σημειώσει με επιμέλεια όλα τα γεγονότα
  12. Να πάρει τηλέφωνα και διευθύνσεις τραυματισμένων
  13. Να συντάξει το συντομότερο δυνατό έκθεση για το συμβάν
  14. Να συμβάλει με την βοήθειά του στην μετέπειτα έρευνα

ΤΡΟΠΟΙ – ΚΑΝΟΝΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΕΡΓΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΦΥΛΑΣΣΟΜΕΝΟΥ ΧΩΡΟΥ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΤΕΘΕΙ
ΔΡΑΣΗ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ
Πρόκειται για την δράση μας σε καταστάσεις φυσικών ή τεχνολογικών καταστροφών ή συνδυασμού τους, καθώς και σε γεγονότα, όπως οι ένοπλες ενέργειες και οι πυρκαγιές. Η οργάνωση αντίδρασης σε τέτοιες καταστάσεις απαιτεί κατάρτιση σχεδίου το οποίο επηρεάζεται από τους εξής παράγοντες:

  1. Νομοθεσία
  2. Φύση του οργανισμού
  3. Τοποθεσία
  4. Τρωτότητα
  5. Ικανότητα του προσωπικού
  6. Φύση του κινδύνου
  7. Πιθανότητα επέκτασης του κινδύνου
  8. Πιθανότητα πρόληψης, εξάλειψης ή μείωση των αρνητικών συνεπειών.

Κύρια σημεία του σχεδίου πρέπει να αφορούν :

  • Το κέντρο χειρισμού της κάθε κρίσης
  • Τις ομάδες που θα αντιμετωπίσουν τον κίνδυνο
  • Τα καθήκοντα του επόπτη και του βοηθού επόπτη, που θα ορισθούν αρμόδιοι για κάθε περίπτωση κινδύνου
  • Τα καθήκοντα του επικεφαλής κάθε ομάδας πρόληψης
  • Τα καθήκοντα του επικεφαλής κάθε ομάδας αντίδρασης
  • Τα καθήκοντα κάθε μέλους των τελευταίων δύο κατηγοριών ομάδων που θα είναι πυροσβέστες, υπεύθυνοι εκκένωσης, υπεύθυνοι πρώτων βοηθειών.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
Ενημερώνω το προσωπικό μου, για:
Κατά την διενέργεια ελέγχου ετοιμότητας πρέπει να λαμβάνονται υπόψη τα παρακάτω:

  1. Ελέγξτε για την ύπαρξη των ακόλουθων εγγράφων ή πληροφοριών και επικαιροποιήστε τα παρακάτω:
  • Διαδικασίες κινδύνου
  • Σχέδιο πυρασφάλειας
  • Πρόγραμμα υγιεινής και ασφάλειας
  • Ανάλυση / εκτίμηση κινδύνου
  • Σχέδιο διαχείρισης κινδύνου
  • Διαδικασίες ανάκαμψης από απώλεια πληροφορίας/ δεδομένων
  • Επικοινωνίες
  • Διαδικασία εκκένωσης
  • Διαδικασία ασφάλειας
  • Διαδικασίες <<κλειδώματος>> συνόλου
  • Εγχειρίδιο εταιρικής πολιτικής για τον εργαζόμενο
  • Εσωτερικές διαδικασίες αντιμετώπισης κινδύνου

2. Με βάση την επικαιροποίηση αναρωτηθείτε: πως είναι δυνατόν το σύνολο να επανέλθει στην κανονική ροή λειτουργίας του, όταν έχει χαθεί η πρόσβαση στην υποδομή του συνόλου στις πηγές δεδομένων ή απώλεια ανθρώπων σε θέσεις κλειδί ;
3. Έχει κοινοποιηθεί ή αναγραφεί οποιαδήποτε πληροφορία ή δράση που αφορά την ανάκαμψη επιχειρηματικών λειτουργιών σε κάποια από τα ακόλουθα τμήματα της επιχείρησης;
4. Ελέγξτε για το εάν:
– μέτρα ασφαλείας ακολουθούνται και εφαρμόζονται επακριβώς
– μέτρα ανάγκης (πρώτης υποστήριξης), π.χ. μπαταρίες κ.λ.π.
– φωτισμός ασφάλεια δουλεύει , ενεργοποιείται και είναι τοποθετημένος στην σωστή θέση

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Η αποστολή αποτελεσματικών μηνυμάτων για ζητήματα που σχετίζονται με την ασφάλεια απαιτεί την τήρηση ορισμένων κανόνων:

  • Δώστε πρόσωπο στα μηνύματά σας
  • Ότι λέτε ειδικεύστε το
  • Το ίδιο μήνυμα <<στείλτε το >> περισσότερο από μία φορές με διαφορετικούς τρόπους
  • Μη διαχέεται την προσοχή σας.
  • Προσέξτε τα επιχειρήματα, τους χαρακτηρισμούς και την κριτική

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΦΥΛΑΚΑ
Η βασική λειτουργία ύπαρξης του φύλακα ασφαλείας και της φύλαξης, είναι ένα από τα τμήματα του προγράμματος ασφαλείας. Η λειτουργία της φύλαξης είναι σχετική με τρία σημαντικά και αλληλεξαρτώμενα στοιχεία ενός συστήματος φυσικής ασφάλειας:

  • Προστασία περιουσιακών στοιχείων
  • Παρακολούθηση και εντοπισμός μη επιτρεπόμενων δράσεων
  • Αποτελεσματική αντίδραση στις συγκεκριμένες δράσεις

Γενικά τα βασικά καθήκοντα φύλαξης περικλείουν τις παρακάτω λειτουργίες:
Προστασία, συνοδεία, έλεγχο, περιπολία, επιθεώρηση, παρακολούθηση, καθυστέρηση, περιορισμό, αναφορά και διοίκηση.

 

ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΟΜΗΡΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΛΗΣΤΕΙΑΣ

Το προσωπικό της εταιρείας μας είναι εκπαιδευμένο όσο αφορά την ομηρία σε περίπτωση ληστείας.
Γίνεται με σκοπό την απελευθέρωση ομήρων από την δυσάρεστη, επαχθή κατάσταση που περιήλθαν. Η διαπραγμάτευση πολλές φορές μετατρέπεται σε ένα τραγικό παζάρεμα με τους απαγωγείς που κατακρατούν με την βία ανθρώπους σε συγκεκριμένο χώρο, προκειμένου να περάσουν ορισμένα μηνύματα σε κάποιους αποδέκτες. Η στρατηγική των διαπραγματεύσεων έχει ως αντικειμενικό σκοπό την απελευθέρωση όλων των ομήρων με ασφάλεια σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας μας και κύρια προσπάθεια την προστασία της ζωής γενικά.
Εγγυούμαστε την ασφάλεια. Γνωρίζουμε τα καθήκοντα ασφαλείας και μέτρων που πρέπει να παρθούν καθώς και τις ομάδες που πρέπει να σχηματίσουμε σε μία τέτοια περίπτωση διαπραγμάτευσης.

ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΦΥΛΑΣΣΟΜΕΝΟ ΧΩΡΟ

Για την εταιρεία μας η σύνταξη ποιοτικών αναφορών είναι ο καλύτερος τρόπος πληροφόρησης του πελάτη. Εξυπηρετεί αποτελεσματικά τις διαφορετικές φάσεις στις διαδικασίες διαχείρισης των κινδύνων. Η σπουδαιότητα της καλής και ορθής σύνταξης αναφοράς , παρουσιάζει μια σωστή – ζωντανή εικόνα του φυλασσόμενου χώρου.
Ένα από τα κυριότερα καθήκοντα είναι να παρατηρεί το προσωπικό και να αναφέρει ασυνήθιστα περιστατικά, ενέργειες, μη ασφαλείς καταστάσεις, κινδύνους πυρκαγιάς, παραβιάσεις, προβλήματα στο σύστημα συναγερμού ή στα πυροσβεστικά μέσα. Ο σκοπός μιας τέτοιου είδους αναφοράς είναι να προστατευτούν οι άνθρωποι και τα περιουσιακά στοιχεία.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΦΥΛΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΠΥΛΗ

Η φύλαξη της πύλης εισόδου του χώρου, για εμάς αποτελεί το πρώτο σημείο επαφής με τα μέλη του προσωπικού της προστατευόμενης επιχείρησης, καθώς και των αντίστοιχων επισκεπτών.
Το προσωπικό που απασχολούμε σ αυτήν την θέση διαθέτει ορισμένες ικανότητες και προσόντα για να μπορούν να εκτελούν καλύτερα την αποστολή τους.

Κατά την υπηρεσία πύλης, μεταξύ άλλων ο φύλακας πρέπει:

  • Να βεβαιώνεται ότι όλα τα στοιχεία του εξοπλισμού είναι σε κατάσταση λειτουργίας, μόλις αρχίσει την υπηρεσία του.
  • Να βεβαιώνεται ότι το σύνολο των ενημερωτικών στοιχείων είναι στην διάθεση όλων, μόλις αρχίσει την υπηρεσία του.
  • Να σταματά τα εισερχόμενα και εξερχόμενα οχήματα
  • Να καταγράφει όλα τα συμβάντα που λαμβάνουν χώρα, όταν κάνει κάποια έρευνα
  • Να βεβαιώνεται ότι το σύνολο των ενημερωτικών στοιχείων είναι διαθέσιμα το συντομότερο δυνατόν
  • Όταν χρησιμοποιείται σύστημα CCTV, να βεβαιώνεται ότι τα μέσα εγγραφής λειτουργούν και φυλάσσονται σωστά
  • Να βεβαιώνεται ότι οι περιπολίες στην προστατευόμενη ζώνη εκτελούνται
  • Να ενημερώνεται για την διαμόρφωση του χώρου δραστηριοτήτων τα μέλη του προσωπικού και τις οδηγίες αποστολής

Ο φύλακας πρέπει να είναι πολύ καλός στην επικοινωνία, να έχει καλή εμφάνιση που να εμπνέει εμπιστοσύνη, παραμένοντας ταυτόχρονα ευχάριστος, ευγενικός και επαγγελματίας.